دانلود آهنگ جدید عماد به نام مرحم
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali
Emad - Marham

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد به نام مرحم با لینک مستقیم
دانلود آهنگ مرحم از عماد
ترانه و آهنگ : علی ادریس و م.مقصودیان | تنظیم : علی ادریس
دانلود آهنگ مرحم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Emad – Marham

 

متن آهنگ عماد مرحم

از این روزای تکراری از این لبخند اجباری
به حد مرگ بیزارم بیزارم
من از احساس آرامش من از یک لحظه آسایش
یه دنیا فاصله دارم دارم
نمی فهمی تو حرفام نمی بینی که شب هام و
چطور تا صبح بیدارم بیدارم
نمی دونی واسه دردم چه چیزایی واسه مرحم
روی زخمام میزارم میزارم
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد بنام مرحم

♫♫♫♫♫♫
من این حالم رو مدیونم به فردایی که می دونم
مثل امروز تاریکه تاریکه
وجودم با تو مهبوته مثل انبار باروته
که به آتیش نزدیکه نزدیکه
نمی فهمی تو حرفام نمی بینی که شب هام و
چطور تا صبح بیدارم بیدارم
نمی دونی واسه دردم چه چیزایی واسه مرحم
روی زخمام میزارم میزارم

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb





:: بازديد از اين مطلب : 914
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: